20 februari

Igår tog jag,Sarah,Lisa,Malin och Johanna med oss Emmelie till en Asiatisk restaurang i Södertälje. Där bjöd vi henne på middag och vi alla åt buffén :) Efter det tog vi buss,pendel och tunnelbana till Stockholm och mötte upp killarna Robin,Joey,Jonas,Jonny och Vargen. Vi tog med Emmelie till att köra Laserforce i 40min. Vi körde killarna mot tjejerna och det var skitroligt! De hade byggt upp en bana med två läger och se var det massa väggar,gångar, trappor m.m som vi sprang runt i och försökte skjuta varandra. Man kände sig som en James Bond brud ;) :D Det är verkligen något som jag vill göra igen! När jag kom hem strax innan tolv kollade jag på hockeymatchen mellan Sverige och Vitryssland som pappa spelat in. Sverige vann med 4-2.

Idag är det Emmelies 20års dag så ett stort GRATTIS till dig gumman, min fina vän!
Jag älskar dig <3














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0