22 februari

I lördags var det snöstorm ute, klass två varning på vägarna och jag skulle till Douglas. Som ni förstår krånglade tågen (som vanligt). Jag gick först ner till tre tåget som blivit inställt och sen var fem tåget 40min försenat och blev säkert inställt det också. Men som tur var träffade jag Niclas som också skulle till Mariefred och han fick låna sina föräldrars bil. Vi körde bakom plogbilen i 30km i timmen så gott som hela vägen och allt gick bra. På kvällen var jag,Douglas,Niclas,Andreas,Pierre och Virra hemma hos Virra. Det var trevligt! :) (om man bortser från en väldigt onödig promenad haha)

På söndagen åkte jag och Douglas hem hit. Vid fyra var jag och mamma i Björkestahallen för att vara éntrevärdar till mitt lags match mot Örebro. Jag hejade på för fullt och tjejerna spelade bra men tyvärr räckte inte det. Det blev förlust 4-5. Nu har vi bara en match kvar och den avgör om vi blir kvar i div1 eller om vi åker ur och får spela div2 nästa säsong :O

På kvällen kollade vi hockey Ryssland-Tjeckien.

Idag gick vi upp strax innan sex för att kolla hockeymatchen mellan Sverige och Finlad. Efter två perioder ringde det och jag fick jobb på Skogsbacken så jag såg inte tredje perioden. Men Sverige vann med 3-0.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0