25 februari

Hejsan!

Igår hos Douglas kollade vi klart på en film som vi påbörjat i veckan, sen var det hockey hela kvällen och natten! När det äntligen var Sverige som skulle spela somnade jag...Men eftersom att dom förlorade sin kvartsfinal mot Slovakien så gör det inte så mycket. Jag vaknade ju vid varje mål av att Douglas antingen svor/kastade saker eller jublade! ;)

Ikväll har jag provat kläder och försökt bestämma vad jag ska ha på mig imorn och på lördag, men det är svårt. Jag är rädd att jag ser fram emot den här helgen för mycket, eller har för höga förväntningar..Men det var längesen jag var ute, långt innan nyår och nu ska jag ut med roligt folk så det är lätt att förväntningarna blir höga då. Men men det blir säkert bra!

Imorgon ska jag jobba i Sandtorp med Lisa. Vi ska vara själva på en avdelning :) Det kommer bli roligt!

Hoppas alla får en toppenhelg och att mitt lag spöar skiten ur Kumla på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0