3 februari

Det blev alltså tillslut Jackie och Patrik som vann årets Paradise Hotel och det tycker jag var bra. Jag ville att det skulle bli de eller Christoffer och Erika. Sen att ingen av dem snodde åt sig pengarna var ju helt otroligt men samtidigt lite fint av dem båda!

Idag när jag vaknade snöade det väldigt mycket och det gör det fortfarande. Så jag har varit ute och skottat på framsidan för ett tag sen..Balkongen skulle också behövas skotta (snön når snart upp till fönstrena) men pappa sa att jag inte behövde. Jag är även inne på min andra maskin tvätt idag för jag vill inte att mamma ska behöva komma hem och tvätta tio maskiner ;) Och nu är det inte många dagar kvar, åh vad jag längtar! Jag ska åka till Douglas om några timmar, det blir bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0