5 februari

Igår fyllde min mosters man Dennis år, GRATTIS! Vi ska dit imorgon och gratulera honom :)

Även Maja Statin fyllde 20år igår så en stort grattis till henne också! :D


Eftersom att tåget var försenat (inget ovanligt vid sånt här väder) i onsdags så körde min snälla morfar mig till Douglas :) Tack så mycket! Kvällen blev lugn. Vi kollade lite på tv, åt middag och så, sen somnade vi ganska tidigt. Igår åkte jag med Douglas mamma hem till Nykvarn för jag skulle jobba på Hökmossens förskola hos mina "gamla" barn. Det gick jättebra, vi busade ute i snön och så jobbade Emmelie där också så vi träffades ute =)

På kvällen var det träning och den gick jättebra. Idag blev det inget jobb för min del men den är lugnt för jag har massor att göra! ;)

Ha en bra dag så hörs vi lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0