9 februari



I söndags kom mina föräldrar hem efter deras semester i Thailand på två veckor och självklart fick de en varsin bamsekram :) De har haft det jättebra och de var så bruna och fina! Jag och Doouglas lagade stuvade makaroner med falukorv och sallad till middag och den svenska maten var uppskattad hehe. Sen satt vi oss vid tvn och tittade på alla fina kort som de tagit och så fick jag och Douglas fina presenter. Det känns så skönt nu att ha dem hemma, känns tryggt!

Igår måndag gjorde vi inte så mycket. Jag och Douglas sov ut ordentligt och sen kollade vi tv tills det var dags för Douglas att åka hem. På kvällen hade jag träning och den var rolig men jobbig! :) Efter träningen körde min snälla mamma hit mig och på tolvslaget fick Douglas sin sista present av mig. Han har tjatat till sig de andra presenterna i förväg den busen och det var två t-shirts och 6 shotglas och idag fick han ett gratulationskort som jag gjort lite fint och så stod det att jag ska bjuda honom på bio och middag =)

Nu ska vi ner till Systembolgaet och sen hem och baka två tårtor för idag kommer lite vänner till Douglas för att fika.

GRATTIS min älskade Douglas på 20års dagen!
Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0