Alla hjärtans dag!

Kvällen igår blev väldigt lyckad! Alla gick in för rock temat och det var roligt att träffa folk som man annars inte umgås med eller träffar så ofta. Jag kom dit vid halv nio och sen åkte jag hem med Sarah & Robin vid tre.

Idag är jag trött igen och då är det så skönt med en oplanerad söndag. Men det är ju inte vilken söndag som helst utan det är Alla hjärtans dag och min farfars födelsedag :) Så idag umgås jag med mina föräldrar, vi har kollat på Beck och ska äta en god middag senare. Och ikväll efter jobbet kommer min älskling hit! <3


Jag

Matilda Maja jag

David & Maja

Jag och födelsedagsbarnet Maja!

Någon Johannes Myran (mina föredetta tränare)

Sarah jag Maja Malin Emmelie Lisa

Sarah jag Maja Malin Emmelie Lisa

Jag Lisa Matilda

Jag Emil och någon annan :P



Maja är uppe och sjunger med bandet :)

Maja & Erika

Sarah Erika jag

Jag & Sarah

Johanna & jag

Jag David Lina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0