Lördag

På vägen till familjen Eriksson stannade vi och köpte godis i en stor godisaffär som hade precis allt! Jag plockade godis för 100kr och då tog jag inte ens hälften av sorterna. Jag är ett riktigt godismonster så dit vill jag igen och testa mer nytt godis!

Hos Eriksson var det full rulle på Harry som vanligt :) Han blir bara större och större och likaså Lina. De var så söta idag i sina matchande kläder..Morbror Micke var där också + Dennis föräldrar och syster, trevligt trevligt! Nu är jag hemma hos mormor & morfar. Jag och mormor har gjort en paj som är i ugnen :) Sen ska vi kolla på Melodifestivalen och efter det ska jag möta Douglas som kommer med tio tåget =)

Imorgon vid den här tiden är mina efterlängtade föräldrar hemma..Åh vad jag ska krama dem, det är så tomt hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0