Några timmar senare...

Nu har jag bakat i flera timmar och även städat ännu en gång här hemma och satt igen ytterligare en maskin tvätt och disk! Det finns alltid något att göra har jag märkt ;) Jag har bakat tre olika saker, Minttoppar, chokladmuffins med hackade hasselnötter i och chokladbollar. Jag blev inte så nöjd med chokladbollarna (som borde vara det lättaste) men jag kanske kan skylla på att det var ett nytt recept?



De här godsakerna + lite annat snaks ska jag bjuda mina bästa kompisar på som kommer hit ikväll. Jag ville göra något extra istället för att bara bjuda på chips och läsk som jag köpt så jag bestämde mig för att baka och jag hoppas att de tycker att det är gott. När man har så bra vänner som jag har tycker jag att man ska visa sin uppskattning ibland, det behöver inte vara stora saker. Jag har alltid roligt med dessa tjejer och de stöttar mig igenom jobbiga saker och finns alltid till hans, precis som det ska vara. Så ikväll är det jag som står för lite bakverk, annat snaks och lite sällskapsspel och jag vet att vi kommer få en rolig kväll! <3


Emmelie, Sarah, Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0