11 januari

Fredagskvällen hade inte kunnat bli bättre. Lisa verkade bli jätteglad över presenten från oss och jag hade en trevlig kväll med mina favorittjejer! :) Och nu när det är gjort kan jag berätta att jag,Sarah och Emmelie bjöd med Lisa på musikalen Hairspray på China Teatern i Stockholm. Några av de medverkande var Rolf Lassgård, Helena Bergström och Morgan Alling. Jag hade aldrig varit på en musikal förut och blev verkligen possitivt överraskad för den var väldigt bra, framförallt rolig! Innan musikalen började tog vi en fika tillsammans och efteråt tog vi en taxi till centralen där vi satt och väntade en stund innan tågen kom. En lyckad kväll! <3

I lördags 7.45 bar det av mot Göteborg tillsammans med laget för att spela två matcher. Tyvärr kom hem i natt utan ett enda poäng...Vi fick inte till det helt enkelt, vi spelade för klent eller hur jag nu ska beskriva det. Vi kan mycket bättre, allihopa! Men på söndag har vi chansen igen att visa Pixbo hur bra vi kan vara! Men självklart blev inte hela helgen förstörd bara för att vi förlorade matcherna. Jag har alltid roligt med laget och det hade jag även dessa dagar. Roligast var nog när jag,Johanna,Sarah,Ann,Julia och Hanna spelade Alias lördag kväll :)

Idag blev det inget jobb för min del men istället kommer Douglas hit och det gör mig glad. Jag saknar honom! :)
Ikväll har vi träning och det känns sådär just nu...jag har ont i mina ljumskar och ben, känns som att jag är 100år.

Ha en bra dag allesammans!

Grattis Johan Andersson som fyllde 21 år igår! :D

Douglas & Johan på vår studendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0