12 januari

Hejhej!

Igår kom Douglas hit med halv tre tåget och då åkte han,jag,mamma och mormor till Tumba för att fira Uffes födelsedag (mormors bror). Vi fikade, pratade och försökte lösa knep&knåp grejer, mycket trevligt! :)

När vi kom hem var det dags för träning och det kändes att man hade två matcher i benen. Efter träningen var det en "krismöte" som gjorde mig lite förbannad måste jag få säga...Men så fort jag kom hem till Douglas och mina föräldrar igen så blev jag glad igen. Vi kollade på Paradise Hotel och sen gick jag och Douglas ner och låg och pratade i flera timmar :) 


Såhär tolv dagar senare ska jag passa på att berätta att på nyårsafton hade mina föräldrar varit förlovade i 20år! :D

Pappa & mamma, nyår 2008

Gran Canaria


Kommentarer
Postat av: anne

20 år ^^ inte illa ;D

2010-01-12 @ 15:26:36
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0