13 januari

Igår blev det inte så mycket gjort för mig del. Jag städade lite efter att mamma sagt åt mig att göra det :P Annars kollade jag på tv och läste. Jag kollade bla på Let´s dance och jag tror att det kan bli roligt att följa årets deltagare! Molly imponerade verkligen.

På kvällen var det träning och två "nygammla" tjejer var med, nämligen Jessica och Minna :) Jag var lite skeptisk i början eftersom att dessa tjejer antagligen kommer att ta platser som andra tjejer kämpat en hel säsong för. Men så måste man tänka på att det är div 1 vi spelar i nu och att vi är farligt nära att åka ur, och det vill vi inte! Så om dessa tjejer kommer och gör en bra insast och bidrar med att vi håller oss kvar så är jag nöjd, det är ju faktiskt två toppentjejer! :D

Nu ska jag göra mig i ordning och sen åka till Douglas. Vad vi ska göra vet jag inte men jag är sugen på en promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0