14 januari

Det blev en lugn och skön dag igår med Douglas. Vi gick en liten promenad och sen kollade vi på filmen 2012 som inte var speciellt bra, eller så var jag väldigt trött eftersom att jag somnade ? Jag ska nog ge den en chans till. På kvällen låg vi mest och pratade kändes det som och så ställde vi oss i bostadskö i Göteborg..och det var väl mest det som vi pratade om sen resten av kvällen. Vi började kolla på första Gud Fadern filmen också men tillslut blev klockan för mycket så vi var tvugna att stänga av.

Nyss blev jag avsläppt av  Douglas mamma här hemma. Ifall de skulle ringa från vikarieförmedlingen :) Douglas och Felix ska köra halkbana idag så jag ska hålla tummarna för dem!!


Douglas, jag , Felix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0