17 januari

Min helg har varit kanonbra och än är den inte slut! :) Att jobba på Kastanjen gick bra och mer jobb har jag fått där, så det känns väldigt bra! Att laga mat till mig och mina föräldrar gick bra det med och de tyckte att det var gott. På kvällen åkte jag till Douglas och det blev inte att vi kollade klart på Gud Fadern, istället kollade vi på Heat som gick på tv.

Igår var det lördag och Douglas började jobba vid elva efter att vi ätit en mysig frukost ihop. Sen kom pappa och hämtade mig och så åkte vi och handlade lite. Det var trevligt :) Vid fem åkte jag, Sarah,Lisa och Emmelie till Heron City för att Sarah skulle få sin present. Först bjöd vi henne på middag, sen bowlade vi och tillsist gick vi på bio, jätteroligt! :) Vi såg Snabba Cash och den var riktigt bra och det tyckte jag fast att jag inte läst boken. Sen gillar ju jag Joel Kinnaman som även är med i de senaste Johan Falk filmerna. Men det var en väldigt lyckad kväll med mina favorittjejer! :)


Joel Kinnaman

I
dag är det match som gäller, hemmamatch! Det är mot Pixbo som vi fick storstryk av sist vi var i Göteborg. Men idag ställer vi upp med ett näst intill fullt lag och nu idag kanske Pixbo underskattar oss lite och då jävlar ska vi visa hur bra vi kan vara, om alla vill och ger allt! :) Så 17.00 i Bkörkestahallen idag.


En förväntansfull Celina


Emmelie, Sarah, Lisa
Mina bästa vänner!


Lisa väljer ut ett klot ;)

Me in action!

Sarah in action!

Emmelie med sitt kära strike klot ;)

Emmelie in action!

Jag igen!

I väntan på bion :)


Kommentarer
Postat av: Sassagirl

Snygging Ej på sista bilden :) <3

2010-01-17 @ 13:04:52
Postat av: Emmelie

du vet jag bjuder på den ;D

2010-01-20 @ 14:10:18
URL: http://emmelieannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0