18 januari

Igår kollade vi klart på Gud Fadern jag och Douglas, det var mysigt! :) Och inte ringde de från vikarieförmedlingen idag så vi sov ut ordentligt och sen låg vi och pratade en massa innan vi gick upp och åt frukost och så. Nu har Douglas åkt hem och jag har träning om ett tag sen åker jag dit.


Jag älskar dig oerhört mycket min fina Douglas. Du gör mig glad och jag känner mig så trygg i ditt sällskap. När det gäller dig och mig har det inte funnits några problem eller käppar i hjulet och jag hoppas att det fortsätter så. Att vi fortsätter att koncentrera oss på varandra och på nuet, det vi har. För det som har varit har varit och borde inte spela någon roll, jag vet att det inte gör det för mig. Jag älskar dig och vill flytta till Göteborg med dig, dela min framtid med dig och så småning om bilda en familj med dig. Du gör mig glad och du är så snäll mot mig, jag känner mig älskad! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0