19 januari

Träningen igår gick inge vidare..jag ville mest bara hem så att jag kunde åka till Douglas. Vi har haft så mycket att prata om den senaste tiden, bla om "vår framtid" i Göteborg? och sen lite annat och det tär lite på mig. Allt kom så plötsligt utan förvarning. Men det här kommer att bli bra, det är inte värre än något annat och jag och Douglas är bäst tillsammans så det kommer att lösa sig till det bästa, det vet jag! :D

Hur som helst åkte jag till honom igår efter mig träning. Vi kollade först lite fotboll sen började vi titta på Gud Fadern II men orkade inte se klart hela. Nu är jag hemma igen. Gick en liten promenad förut och nu sitter jag och skriver recept..men tankarna svävar lätt iväg. Ikväll är det träning igen och sen kanske Douglas dyker upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0