21 januari

Igår sov jag och Douglas ut (som vanligt), åt en mysig frukost och sen gick vi ut med Zimba och Rickie i en timme :) Det var skönt att få lite friskluft och dagsljus! När vi kom hem bjöds det på väldigt god mat här hemma, rådjurskött som vi fått av Douglas föräldrar, potatis,sås,gelé och sallad..mycket gott :D Sen följde jag med Douglas hem och vi löste lite olika saker i min Knep&Knåp tidning och bara tog det lugnt.

Idag har jag jobbat på Sandtorpsdagiset på avdelingen Myrstacken. Det gick jättebra och en stor fördel var att Lisa också jobbar där så på eftermiddagen hade vi barnen tillsammans :) Träningen ikväll gick jättebra och jag är väldigt taggad till matchen på lördag mot Linköping..nu är varje match skitviktig!

Imorgon ska jag jobba på Myrstacken igen och sen ska jag umgås med mina föräldrar, för på lördag åker de till Thailand! :O


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jätte roligt att jobba med dig! :)

2010-01-21 @ 22:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0