23 januari

Jag vaknade redan klockan åtta imorse av att mamma höll på och stöka här uppe..Så det var bara att gå upp för somna om det kunde jag inte. Så medan mamma och pappa har fixat och donat med det sista så har jag ätit en rejäl frukost bestående av havregrynsgröt med russin och äppelbitar och så har jag kollat på Wallander-Dödsängeln, den var bra! Mina kära förädrar åkte till Arlenda för ungefär en timme sen och jag vet redan nu att jag har två jobbiga veckor framför mig..jag kommer sakna dem så mycket! Men som tur är har jag en underbar släkt som alla ringt och sagt att det bara är att jag hör av mig om det skulle vara något. Kanske får kila över till någon av dem om jag blir för sällskapssjuk! Fast jag har ju självklart Douglas och mina vänner som kommer göra mig sällskap också, så det blir nog bra.

Men nu ska jag försöka att tänka på något annat. Jag sitter här med musik på hög volym, te och en bit pepparkaksdeg och laddar till matchen idag. Det ska bli så roligt! :)


Jag älskar er, hoppas ni får en underbar resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0