25 januari

Matchen mot Linköping slutade 2-2. Vi hade ledningen med 2-0 och sen släpper vi in ett mål när vi har powerplay och 2-2 målet blir när det är 15 sekunder kvar av matchen..en aning surt. Jag fick inte spela så mycket, lite boxplay (där jag lyckades täcka ett skott med halsen, ajaj!) och sen lite utspridda inhopp. Men det är så så det har varit de senaste matcherna så det var väntat...

Efter matchen blev det inget med tjejerna så jag åkte till Douglas. På söndagen skulle vi följt med ut och jagat men när klockan ringde var vi (Douglas) för trötta och så såg vi att det var 13 minusgrader så vi stannade kvar i den varma sängen istället. Senare lagade vi mat till familjen och sen följde jag med och kollade på Douglas & Felix träning och efter den fick jag och Douglas skjuts hit. Vi kollade film och åt chpis & godis sen somnade vi gott :)

Idag fick jag första samtalet från mamma&pappa och flygresan hade gått bra och de hade det kanonbra, 32 grader i havet! :O Men det var skönt att få prata med dem och jag ser redan fram emot att ringa imorn! :) Jag och Douglas har bakat jättegoda brownies idag med chokladbitar och valnötter i. Leilas recept :) När vi skulle tvätta våra händer inför bakningen så busade vi inne på toaletten och så skulle jag klättra över Douglas och ramlar pladask ner i golvet och landade på min axel och ena skinkan..så nu har jag ont :( Inte bra fast vi fick oss ett gott skratt när smärtan gått över! Och ikväll har jag tränat som vanligt.

Idag fyller en god vän till mig år, nämligen Andreas! :)
Även om vi inte träffats så mycket det senaste året så kommer han alltid stå mig nära!
Grattis grattis!


Gran Canaria 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0