27 januari

Träningen igår gick inte speciellt bra..eller det var väl tvåmålet som inte gick bra, tyvärr. Men det är bara att ta nya tag och hoppas att det går bättre imorn! När jag kom hem var Douglas här och vi tog fram lite gott och hade det mysigt framför tvn när vi kollade Paradise Hotel. Nu börjar det dra ihop sig och jag hoppas verkligen att Christoffer, Greta eller Jackie vinner för de har varit med från början och inte åkt ut!

Idag jobbade jag i Sandtorp 7.30-12 och sen åkte jag och Douglas in till Södertälje och handlade lite och så lämnade Douglas blod =) Jag funderar på att bli blodgivare jag med men jag vet inte om jag skulle klara det =/ När vi kom hem lagade vi en god middag, kyckling i ugnen med rösti,sallad och bea..mums mums! Nu ska vi lägga oss efter att ha kollat på Into the blue som jag tyckte var väldigt bra, måste se tvåan.

Imorn ska jag jobba i Sandtorp igen och sen på kvällen är det träning, inget ovanligt.

Juste måste bara säga att jag har världens bästa pojkvän. Han har nämligen skottat vår balkong ikväll, väldigt snällt tycker jag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0