28 januari

Det gick bra att jobba idag och när jag kom hem skottade jag framsidan vilket var mycket jobbigare än jag trodde och sen somnade jag i två timmar. Det var jätteskönt! Träningen ikväll gick väldigt bra och vi fick igång ett bra spel på tvåmålet också :)

Imorgon har jag inget jobb än så länge så planen är att jag och Lisa ska gå en promenad, jag ska handla lite och sen på kvällen åker jag hem till Douglas. Sen på lördag ska jag hem till mormor & morfar och umgås med dem. Jag ska äta middag där och sen bli jag kvar så ska vi kolla film eller något liknande, det ser jag fram emot! :D

Jag pratar med mamma och pappa varje dag i telefon och de har det superbra. Det är bra väder och de verkar unna sig rejält vilket jag tycker är bra. Men lite ensamt och tyst är det allt utan dem här hemma!

Nu ska jag sova, natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0