4 december

Hejhej!

Tråkigt nog förlorade Sverige mot USA inatt, det slutade 2-5. Jag tycker att Sverige gjorde sin sämsta match i denna tunering och det är tråkigt att dessa inviduella misstag skulle komma vid en sådan viktig match som inatt. Men men nu får de tagga om och satsa på att få hem bronsmedaljen!

Eftersom att vi inte kom i säng förens klockan sex imorse så var det en trött Celina som låg kvar i sängen när Douglas blivit uppringd från jobbet 12.00 där han behövdes. Så han lunkade iväg medan jag låg kvar i sängen två timmar. Sen var det tänkt att jag skulle åka hem idag men så blev det uppskjutet en dag till. När Douglas kommer hem från jobbet ska vi åka med hans mamma och kolla när Felix spelar match :)

Imorgon släpper Douglas mamma mig i Nykvarn när hon åker till jobbet och så ska jag åka med mormor och morfar till Kista. Dit ska även min moster + mina kusiner Lina och Harry :) Jeanette ska tävla med Troy (hunden) och under tiden ska jag passa Harry, vi ska titta på husdjursmässan som är där samtidigt. Det kan bli en mysig dag tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0