6 januari

Igår åkte jag till Kista med mormor och morfar. Där mötte vi upp moster Jeanette och mina kusiner Harry & Lina :) Jeanette skulle tävla med Troy och i den stora lokalen var det samtidigt en husdjursmässa :) Det fanns massor med djur att titta på för mig och Harry, hästar,kor,kaniner,fåglar,marsvin,illrar,ormar,ödlor,grodor m.m. På ett ställe sålde de smycken och jag som älskar smycken köpte ett halsband med en jättefin ängel. Då gick jag med mormor och hon köpte också ett fint halsband! Vi var där ca 9-14 och det var jätteroligt, roligt att göra något som man inte brukar!


Harry! :D


Harry klappar getterna


Rätt som det var började som stångas!



Harry rider och mamma går med brevid


Harry hälsar på ormen!


Harry klappar fåren




Nymfparakiter
Jag har haft en sådan här fågel, han hette Sten.


Moster Jeanette och kusin Lina


Världens bästa Lina! :D

När jag kom hem sen tog jag det bara lugnt innan träningen och efter träningen åkte jag till Douglas igen. Vi kollade på JVM matchen mellan Sverige och Schweiz och Sverige fick sin bronsmedalj så det var ju bra! Kul för David Rundblad att han kunde återhämta sig och bli matchens lirare efter hans urdåliga insats mot USA när det verkligen gällde. Sen skulle vi även kolla finalen mellan USA och Canada men jag somnade efter första perioden och vaknade av Douglas jubel när USA avgjorde i förlängningen ;)

Idag fyller Douglas mamma år så självklart firade vi henne :) Av mig och Douglas fick hon en hårmassör och den verkade vara uppskattad! Sen på dagen kom det lite släkt och fikade och så, trevligt! När alla gått och vi ätit lite mat åkte Douglas & Felix på träning och jag åkte hem. Jag kollade på Wallander-Skytten som var riktigt bra och sen hamnade jag här.

Ha en fortsatt bra kväll!
Imorn ska jag jobba :D


Kommentarer
Postat av: Kusin

Varning för Sten i vattnet! ;)

2010-01-07 @ 19:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0