7 januari

Hejsan!

Idag var jag och Maria (en annan vikarie) ensamma med fem barn på Tallbarret. Men när vi märkte att vattnet inte fungerade och hur lite leksaker det lämnats kvar så beslöt vi oss för att ta med oss barnen till "stora Tallbacken". Så där var vi hela dagen med sex andra barn i olika åldrar och trevlig personal :) Jag ska jobba imorn med och då ska vi också vara på Tallbacken med barnen..det blir roligast så!

Sen på kvällen ska jag,Sarah och Emmelie ta med Lisa till Stockholm så ska hon få sin present! Det kommer att bli en toppenkväll :D

Men nu ska jag sova så jag är pigg imorn!
Natti natti


Kommentarer
Postat av: Malin Andreasen

NU har jag uppdaterat min blogg! Du som frågade för några dagar sen :)<3

2010-01-11 @ 12:35:27
URL: http://andreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0