Söndag

Ojojoj säger jag bara...vilken match! :) Vi spelade så jäkla bra och gav Pixbo ett rejält bra motstånd. Efter första perioden stod det 0-0 och i andra gjorde vi två snabba mål men sen jämnade det ut sig till 2-2, Pixbo gör 3-2 och sen lyckas vi göra 3-3 och det är resultatet efter 3 perioder. I sudden har vi några chanser och sen precis efter att vi haft en målchans vänder dem och gör mål. Men vi är jättenöjda med 1p som vi fick med oss! :D Jag spelade inte så mycket denna match, fick komma in några byten men som jag är ganska nöjd med och så är jag supernöjd med hela lagets insats! Vi är så bra när vi spelar som vi gjorde idag =)

Alldeles strax kommer Douglas hit och det gör mig glad, jag älskar honom så mycket!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0