13 juli

Idag jobbade jag 12-20.15 och det gick bra om man bortser från värmen...Det är så jobbigt och samtidigt vill jag inte klaga. Men att jobba i långbyxor och en piké i denna värme är inte behagligt. Men imorgon och på torsdag är jag ledig så då ska jag försöka njuta av värmen :) Jag ska ut och springa tidigt imorgon i mina nya fina löparkläder och sen ska jag åka till Mariefred med mormor & morfar. Vi ska hälsa på mina föräldrar på campingen =) Sen får vi se om jag sover kvar hos Douglas eller åker hem och umgås med Sarah!

Idag fyller min kusin Lisa 1år! Släkten ska fira henne på lördag och då jobbar jag, så typiskt :( Jag får åka dit och fira henne en annan dag helt enkelt...

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0