15 juli

Hejhej!

I tisdags kväll gick jag ut och sprang klockan halv elva, innan var det på tok för varmt. Sen somnade jag gott i sängen :) Igår åkte jag,mormor och morfar till Mariefred och hälsade på mina föräldrar på campingen. Vi fikade och så innan vi gick in till Mariefred. Där hälsade vi på Douglas på Ica och sen gick vi och åt en god lunch på Slottscafét. På kvällen åkte jag,Douglas,Sebbe,Sebbe och Ralle ut och fiskade/badade, mysigt! Efter det kollade jag och Douglas lite film innan vi körde en vän in till Strängnäs.

Idag ska vi ut ett helt gäng och bada. Vet inte vart än, men det kommer bli bra det vet jag :)
Ikväll ska jag träffa Sarah,Lisa,Emmelie och Malin. Vi ska planera vår roadtrip!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0