17 juli

Hejsan!

Vi satt flera timmar på Malins altan och planerade vår semester. Det var härligt. Nästa söndag åker Sarah,Lisa,Emmelie och Malin iväg. De ska till Båstad och Halmstad och sen fredagen v 30 hoppas jag kunna möta upp dem i Göteborg! :D Det skulle vara toppen.

Igår jobbade jag 8.30-18 och innan det var jag ute och sprang. På kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt med mina föräldrar. Idag var jag ute och sprang strax efter nio och det var så varmt! Men nu är det molnigt..Jga jobbar 11-20.15 sen blir det Mariefred med mina tjejer och Douglas + kompisar! :) Men det blir ganska lugnt för min del för imorn jobbar jag 14-20.15.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0