18 juli

Igår kväll efter jobbet skyndade jag mig hem och gjorde mig klar på en halvtimme. Sen körde mamma mig till Mariefred där jag mötte upp tjejerna och så åkte vi till Linnea som hade fest. Lite senare kom Douglas med några. Kvällen blev väldigt lyckad, jag hade jätteroligt! :) Vi dansade mycket och det var bara trevliga människor där. Efter att ha kollat på några roliga klipp på datorn och skrattat som jag vet inte vad somnade vi alla fem i Douglas rum.

Idag åkte vi tjejer hem vid elva. Jag somnade på soffan och sen var det dags att jobba. Det gick bra och tiden gick fort. Nu ska jag snart sova, eller lägga mig och läsa tänkte jag. Imorn måste jag träna och sen börjar jag jobba 12.

Ha det bra!


Jag älskar dig Douglas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0