24 juli

Det var roligt hos Linnea även i onsdags. Det var mindre folk men det gjorde inget, man fick mer plats :) Jag och Douglas var hemma vid tre så på torsdagen var vi lite trötta. Trots det var jag ute och sprang en runda med Felix, det var inte roligt!! På kvällen sen åkte vi hem till Tobbe där vi satt ett helt gäng i solen på hans gräsmatta och hade det härligt. Senare tog vi tio bussen in till Mariefred och gick till Jöns & Jakob där det var massa folk. Jag hade jättekul!

I igår jobbade Douglas och mina föräldrar kom och hämtade mig. På eftermiddagen var jag på ett möte och sen resten av kvällen var jag hemma, hade ingen lust med något.

Idag har jag  jobbat 11-20.25 och alldeles strax kommer min älskling och hämtar mig :) Vi skulle gått ut till Jöns & Jakob med alla vännerna eftersom det är Riddardagarna men vi orkar inte. Vädret är så tråkigt också. Så det blir en myskväll med massa gott :)

Imorn jobbar jag igen kl 12.

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0