25 juli

Hejsan!

Jag och Douglas fick inte så jättemycket tid igår kväll innan vi blev för trötta och gick och la oss. Men vi hann kolla lite film och sen ligga och prata som vi alltid gör innan vi somnar. Det är bäst! Idag började jag jobba vid tolv och skjuts hem det fick jag av Doulas :)

Snart ska jag sätta mig på cykeln, jag har ingen lust att gå ut och springa. Tänker köra det jag har lust med i fortsättningen för jag vet inte hur min höst kommer se ut. Vet bara hur jag känner just nu.

Sarah,Lisa,Emmelie och Malin åkte iväg på roadtrip imorse :) De ska till Båstad,Halmstad och Göteborg. Jag möter upp dem i Göteborg på fredag, det ser jag fram emot! Hade såklart varit roligt att vara med hela veckan, men jag jobbar mån-tors.

Nej nu ska jag cykla, ha det bra!


Vi ses i Göteborg tjejer! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0