26 juli

Tjenare!

Idag har jag haft kul på jobbet, roligre än vanligt. Faris en skön kille har börjat och jag har kul med honom. Han känner både mina tjejkompisar och Douglas sen tidigare. Han är rolig :) Jag har pratat med mina käraste och de har det underbart hittils på sin roadtrip. Jag ser fram emot fredag då jag möter upp dem i Göteborg fre-sön. Jag blir anundsjuk av att prata med deml, såklart. De har tydligen varit på samma ställe som prinsen carl Philip ;) Ikväll är jag med Douglas och vänner i Mariefred, imorn jobbar jag 12-20.15. Sen ska jag singa mitt hår och jag ber till gudarna att det blir bra! Sen ska jag klippa mig också. Om inte slingorna lyckas får jag väl göra om dem :P

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0