10 juni

Igår mötte jag upp Sarah & Lisa på stan för att se Malins och Emmas utspring :) Vi gick lite på stan, åt lite och sen var det dags. Vi hittade Malins familj och släkt och sen väntade vi en stund innan vi hörde jublet från studenterna. Malin klass var först ut och glädjen man ser i deras ansikten går inte att beskriva, men man vet hur det känns! Vi kramade om vår vänn och hängde saker runt hennes hals och efter en stund var det dags för flaket!

Vid fem kom vi till Malins mottagning och där var det väldigt trevligt. Roligt sällskap, god mat, glada och vackra Malin som mittpunkt, ja det var trevligt helt enkelt. Vid åtta rörde jag mig hemåt och sen tog jag nio tåget till Douglas.


Jag,Sarah,Malin,Lisa

En lycklig Malin, grattis gumman!




Vackra Emma på flaket!
Grattis


Idag åkte jag och Douglas in till Strängnäs för det var dags för Thomas treor att ta studenten! Vi åkte dit för att gratulera Ida! Vi stod med hennes familj och Simon och efter en stund kom hon springandes med tårar i ögonen :)


Grattis Ida!

Simon & Ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0