13 juni

I fredags efter jobbet (som gick jättebra, jag satt själv i kassan hela dagen) körde pappa mig till Douglas. Vi hade en mysig kväll med godis och fotboll med hans familj :)

Igår var det dags för Tobbe,Dea,Mackan och Simon att ta sin efterlängtade student i Eskilstuna. Jag och Douglas åkte in med Sebbe och Sebbe för att se när Tobbe och Dea sprang ut vid ett. Vi hittade deras familjer och vi blev ett helt gäng där med kompisar, kul! Killarna var självklart glada och de fick massor med saker runt halsen. Sen gick vi och ställde oss vid rondellen där alla studentflak körde. Där fick vi även se Mackan och Simon som vi inte hann träffa innan :)

På senare eftermiddagen/kvällen var vi hos Tobbe på hans studentmottagning. Där var det väldigt trevligt och vi var ett stort gäng kompisar som firade Tobbe och Dea :) Vi satt ute i ett stort partytält och bara umgicks. Senare tog några taxi och några tåget till Eskilstuna. Vi gick ut på Harrys och det var riktigt bra! Kvällen slutade med min älskling i hans säng, det var så skönt att få lägga huvudet på kudden.

Idag sov vi ut och sen vid två var det dags för mig att åka hem. Jag jobbade mellan tre-fyra och efter det gick jag hem och kollade fotboll och sen somnade jag på soffan. Om en stund kommer Douglas hit och det vankas godis,rabarberpaj och en bra film! Imorgon ska jag jobba 7-16 kul! :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0