15

Efter jobbet igår gick jag och Douglas hem till Amanda och Filip. Där bjöds det på god middag och så planerade vi lite inför vår semester tillsammans v 27. Vi ska nämligen åka till Grebbestad i en vecka och även åka på lite utflykter runt om där, kommer bli kul :) Sen på kvällen hade jag träning och den gick inge vidare..Sen var det fotboll och filmys med Douglas. Vi har börjat kolla på gamla tecknade filmer så igår blev det Mulan.

Idag har jag jobbar 12-18 och sen var det fort hem och iväg direkt till fysträningen. Vi körde hinderbara och styrketräning i lag. Mitt lag vann båda gångerna. Vi skulle springa ett varv och på olika ställen göra olika styrkeövningar. Det skulle vi göra två gånger på tid och det lag som kom närmast sin egna tid vann. Mitt lag prickade in tiden exakt båda gångerna. Jag vet att det låter otroligt men det är sant! :D

Imorgon och på torsdag är jag ledig än så länge men jag hoppas på jobb. Annars får det gärna vara fint väder så jag kan ligga och sola på balkongen! Douglas åker till Göteborg imorn och ska på konsert med några kompisar, inte illa.


Nu ska jag sova,
Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0