16 juni

Hejsan!

Det blev inget jobb för min del idag. Istället har jag legat på balkongen i tre timmar och solat och sen åkt till Södertälje med mina föräldrar. Jag skulle handla shorts men kom hem med lite mer än så ;) Det var ju rea inne på H&M och då kunde jag inte låta bli.

Jag hade velat träffa mina vänner idag men det var ingen som kunde..de är så upptagna! Får hoppas att vi kan ses på fredag. Så ikväll blir jag bara hemma och gör ingenting. Städade lite förut men ska göra det bättre imorn om jag inte får jobb. Douglas och gänget är nere i Göteborg och har några roliga dagar framför sig, de blir nog kvar till söndag.


Paljett jacka från H&M


Blommig spetskjol från H&M




Vita trekvarts leggings från H&M


Grå kofta från H&M

Jeans shorts från H&M

Tre kvarts byxor från Kappahl

Två par shorts, rosa &vita från Kappahl


Vit blommig spetsklänning från Kappahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0