19 juni

Hejhej!

Det gick bra att jobba i Sandtorp igår. Vi var ute i det fina vädret på förmiddagen men sen på eftermiddagen kom världens regn och det haglade till och med. Som tur var gick det över och på kvällen åkte jag och Lisa till Heron City :) Det var en väldigt lång kö på vägen dig men som tur var hann vi i tid så vi både hann äta och sen se den filmen vi ville, nämligen Sex and the city 2. Jag hade hört lite olika åsikter om filmen men jag var helnöj! Den var väldigt bra och det blev mycket skratt från mig och Lisa, toppen :) Strax efter tolv var jag hemma igen efter en trevligt kväll och då var det sängen som gällde.

Idag har jag jobbat frukost med mamma och sen har dagen/kvällen spenderats hos min mormor & morfar :) Vi har nämligen haft släktträff på min mammas sida idag, trevligt trevligt! Roligt att träffa släkt som man sällan annars träffar. Imorgon ska jag jobba frukost igen med mamma och även träffa Douglas! <3


Jag & Lina

Jag,Harry,Lina
Mina småkusiner!

Nu måste jag sova, jag är helt slut. Får se om jag överraskas av Douglas om ett par timmar eller om jag får åka dit imorn, natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0