20 juni

Igår gifte ju sig vår kronprinsessa Victoria med Daniel Westling. Jag såg delar av vigseln hos mormor & morfar och det var vackert tycker jag, vilken glädje det var i hela Stockholm. Dennis min mosters man är med i hemväret och fick äran att stå där i sin uniform och vakta där Viktoria och Daniel kom åkandes, häftigt! :) När jag sen kom hem igårkväll såg jag kungen och Daniels fars tal till brudparet. Båda var väldigt fina! Något som jag missade var Daniels tal till Victoria men det ska jag titta på idag tänkte jag. Jag tycker det är roligt att vår kronprinsessa  har valt och fått att gifta sig med Daniel som är en helt vanlig kille från början. Att hon fick följa sitt hjärta, mycket bra.



Idag vaknade jag med en ömmande hals men det gick ganska bra att jobba endå. Jobbade 9-15 och sen på eftermiddagen kom Douglas. Vi åt en god grillmiddag med mina föräldrar och kollade lite fotboll innan vi åkte hit till Mariefred :) Nu blir det snart mer fotboll mellan Brasilien och Elfenbenskusten. Imorgon ska jag jobba i Sandtorp och får då träffa Lisa lite, alltid roligt. Sen ska jag jobba på Ica på tisdag, min första stängning. Spännande!

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0