24 juni

Hej! Efter att ha jobbat sex dagar irad är jag ganska trött. Igår efter jobbet kom Lisa och Emmelie till mig och fikade, jättetrevligt hade vi :) Idag dagen innan midsommar är tydligen den största dagen på året då felst personer handlar,  tillsammans med dagen innan julafton. Jag jobbade 7-16 idag och det var full rulle hela dagen, men det gick bra! Tränat har jag gjort idag med, det kändes att jag fortfarade är lite förkyld. Nu är jag hos  Douglas. Imorn ska vi åka till Amandas (kusin Filips tjej) stuga och fira midsommar med dem och deras vänner. Vi blir ca 20st och det blir femkamp och midsommar mat, kommer bli kanon! Vi kommer hem på söndag igen, hoppas alla får en rolig midsommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0