27 juni

Hejhej!

Jag och Douglas handlade det sista på Ica (ett jättebra myggmedel) i fredags innan vi åkte mot Hosta. Det gick bra att åka, vi hittade rätt och färden tog ca en och en halv timme. Vi var framme vid halv tolv och då var det redan några stycken där. Det ramlade in fler och fler och när alla 17 var åt vi en god midsommarlunch med sill, pajer m.m. Efter det var det femkamp och det var hur roligt som helst, oj vad jag skrattade! Grenarna var säckhoppning, ölsvepning&citronätning, stövelkastning,få upp ett äpple ur en balja med vatten och sista var norskfylla. Mitt lag kom tvåa :) Efter femkampen tog vi det lite lugnt, fixade oss lite och sen var det dags för tipspromenad och sen middag plus lite fler lekar. Lyckat! Vid ett halv två kröp jag in i mitt och Douglas tält efter en lång dag, och tro det eller ej men jag sov faktiskt förvånandsvärt bra :P

På lördagen åt vi genemsam frukost och sen åkte alla hem lite olika tider. Jag och Douglas stannade till halv sex. Vi låg mest på gräsmattan hela dagen och hjälptes åt att städa och plocka ner partytältet. Jag hade en jobbig huvudvärk hela dagen vilket jag inte haft förut. Men jag tror det berodde på att jag inte drack något vatten under hela fredagen från att vi kom dit, det blev bara cider och i den värmen är det inte så smart..När vi kom hem till Mariefred tog vi det bara lugnt. Kollade fotboll och sen en film.

Idag har jag,Douglas och Felix varit ute med båten en stund. Sen körde min snälla Douglas hem mig så jag kunde jobba en stund också. Vid åtta kom Sarah,Lisa och Emmelie hit och åt glass, mysigt! :)


Jag

Jag & Douglas

Snart dags för lunch

Lunchen!

Jag&Douglas

Gänget :)

Douglas & Filip precis innan första femkamps grenen som är säckhoppning!

Gren två

Stövelkastning, jag var bäst av tjejerna ;)


Filip & Amanda förbereder gren tre

Innan sista grenen som var norsk fylla skulle alla ta en Jäger shot!

Sen sprang man fram till pinnen och snurrade fem varv..

Alla tjejerna!

Jag & Douglas

Vi ramlade haha!

Middagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0