30 juni

Hejsan!

Igår jobbade jag 7-16 och efter det gick jag och Douglas till min mormor & morfar och fikade. Vi var där en bra stund och det var så trevligt så :) Douglas fick en jättebra present av dem för att han tagit körkort! När vi kom hem städade jag,gick ut och sprang,körde styrka med Douglas, vi lagade mat och sen kollade vi fotboll innan vi tog bussen hem till honom.

Idag skulle varit min lediga dag..Jag och Douglas skulle ut med båten med några vänner och bara ha kul men så behövdes jag på Ica. Det var lite synd men eftersom jag har semester om två dagar så kändes det ganska okej. Vi hann åka förbi och fika hos Douglas morfar och Tina innan och sen hann jag även träna även idag :) Att jobba gick bra men jag var trött mot slutet. Vaknade halv nio idag och kunde inte somna om efter det. Nu ska jag strax lägga mig och sova, imorn jobbar jag 12-20.15 :)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0