4 juni

I tisdags jobbade jag med mamma 6-14.30. Sen blev jag hämtad av Annemie,Marcus,Jimmy,Benge och Ing-Marie. Vi åkte till Strängnäs för att titta när Elene sprang ut (min kusin). Vi stod en stund och väntade och sen när de väl sprang ut rös jag gång på gång, jag mindes känslan när jag själv sprang ut. Helt underbart! Sen fick vi lite tid med Elene innan det var dags för henne att gå upp på flaket..åh jag ville så gärna åka med :P Det är helt klart det roligaste med hela studenten, att åka flaket. Och de verkade ha det så roligt där uppe! När flaken åkte iväg följde jag med hem till dem och hjälpte till att förbereda inför Elenes mottagning :) Släkten kom och det bjöds på god mat och god tårta. Senare kom Douglas också. Vi var hemma vid halv tolv efter en rolig dag med släkten, Elenes dag! :)


Elenes familj
Pojkvän,mamma,pappa,syster och systers pojkvän

Europaskolan

Det är Elene som håller i skylten!

Så himla söt bild!

Vackra Elene!

Elene & jag <3

Dags för dagens roligaste ;)

UNDERBART!

Elenes mottagning!

Min fina mamma med klänningen hon fick av mig i morsdag present :)

I onsdags jobbade jag i Sandtorp med Lisa och sen var jag med Douglas. Vi åt grillat på balkongen med mina föräldrar och sen kollade vi på Sverige-VitRyssland (fotboll).

Igår jobbade jag hos mamma igen, på Vidbynäs Gård. Sen låg jag ute i solen en timme, sov lite och sen kom Lisa och Emmelie förbi innan jag hade träning. Efter träningen kom Douglas och hämtade mig. Vi åkte till Mariefreds golfbana och spelade korthål med Simon och Ida som vi inte träffat på ett halvår. Det var roligt men fy vad dålig jag var haha. Men det var ju första gången för mig så det var väl inte så konstigt.

Idag är det den efterlängtade fredagen. Jag har jobbat med Lisa även idag fast bara några timmar. Hon slutade tidigt och jag var kvar och stängde. Strax innan sex kom jag hem och somnade på soffan. Sen har jag varit ute och sprungit en timme, samma runda som sist och det gick strålande! :)

Imorgon har vi träningsmatch i Vagnhärad mot Sörmlands F15, spännande! Det ska bli roligt, jag är laddad. Sen på kvällen ska jag och Douglas till Emma som fyllt år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0