5 juni

Idag är det exakt ett år sedan jag tog studenten, ett år sedan jag sprang ut från min gymnasieskola för gott och ett år sedan jag träffade min klass, ett år sedan jag hade de roligaste timmarna i mitt liv nämligen på studentflaket, ett år sedan hela min släkt var samlad för att fira min studentdag med mig! :)

Tänk att det har gått ett helt år. Min första tanke är, vad har jag gjort under det här året? Och jag är väldigt glad över att jag kan säga att jag har jobbat från att jag tog studenten och att jag jobbar fortfarande. Med två saker som jag tycker är väldigt roligt, nämligen som förskolevikarie och inom restaurang! Och att jag fått sommarjobb på Ica är jag överlycklig över, det ska bli kul det med! Något som jag hade velat kunna skriva är att jag tagit körkort, men tyvärr! Men jag kan däremot säga såhär att om ett år, då ska jag ha körkort :D













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0