6 juni

Hej!

Matchen igår gick bra och det var jätteroligt. Vi har ju en ny tränare, några nya spelare och ett nytt spelsystem. Men jag tycker det gick väldigt bra för att vara första matchen :) Vi vann med 3.0. På kvällen firade vi Emma som fyllt år. Först hos henne och sen tog vi bussen in till Södertälje. Vi gick först till The strip en stund och sen vidare till 550. Jag hade jätteroligt och kvällen avslutades med en god kebab innan vi tog taxi hem.




Dea & Emma

Pierre & jag



Jag & Douglas

Sebbe & Mackan





Viktor & Jag

Jag & Chris

Chris,jag,Emma

Idag har varit en lugn dag. Vi körde hem Douglas och sen sov jag en stund innan jag,Sarah,Lisa och Emmelie åkte in till Södertälje. Vi åt en mysig middag på Barolos uteservering. Vi satt i tre timmar och pratade, underbart!

Imorgon är min första dag på Ica och jag är nervös. Det ska bli roligt men det är nog mycket att lära sig. Men jag ska "träna" mån,tis,fre så sen sitter förhoppningsvis det mesta.


Vi är bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0