8 juni

Hejsan!

Jag är så stolt och njöd med mig själv just nu. Det går bättre och bättre på Ica vilket känns jättebra och träningen idag gick super. Först hade vi Beep test som är ett sorts konditionstest och där tar man verkligen ut sig. Efter det sprang vi 7km! Och jag som annars springer ganska långsamt när jag springer långt tröck på ordentigt och höll en riktigt bra tempo :) Känslan efteråt går inte att beskriva, jag var och är så nöjd!

Imorgon är jag ledig och ska åka in till Södertälje vid halv tolv och sen möta upp Sarah & Lisa. Malin tar studenten imorgon och vi ska självklart vara där när hon springer ut! Sen ska vi på hennes mottagning senare på eftermiddagen, det kommer bli en toppendag.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Malin

tack så hemskt mycket för att ni kom igår! :) <3

2010-06-10 @ 19:30:23
URL: http://malinandreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0