10 mars

Douglas kom hit i måndags kväll och blir kvar tills imorgon eftermiddag, inte dåligt inte :) Så de här dagarna har det blivit mycket mys, promenader i det härliga vädret, jag har spelat en träningsmatch mot Telge som inte gick så bra och så idag har jag klippt och slingat mitt hår. Det är första gången på länge som jag är helt nöjd med klippningen men sen slingorna är jag 80% nöjd med...man är så självkritiskt. Jag gick till och med tillbaks till frisören och klagade och bokade en till tid men nu i efterhand och efter en lite nogrannare granskning ska jag nog ringa och be om ursäkt och avboka tiden på fredag :P Hur som helst är mitt hår mycket ljusare och jag är av med den gräsliga utväxten :D Nu ska jag återgå till min älskling, ha det bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0