12 mars

Efter att ha jobbat hela veckan var det väldigt skönt med fredag! Jag har ätit en god middag med mina föräldar och nu ska vi kolla på Let´s dance :) När jag var nere i centrum och handlade förut var det en gammal tant som föll omkull och började blöda näsblod så jag och en kille hjälpte henne hem, hon hade svårt att gå. Tio meter bort stod ett gäng snorungar och skrattade åt henne, vilka svin!

Juste när jag kom hem idag hade min snygga skinnjacka & solglasögon från H&M kommit och jag är supernöjd, kommer bli fint i vår & sommar!



I onsdags tog Douglas lillebror Felix körkort! :D
Han precis som många andra smög med det, ganska smart tycker jag.


Felix

Imorgon ska jag och mamma till stan en sväng. Jag ska kolla efter en kavaj :) Sen åker jag till Mariefred där jag ska ha en lugn lördag och söndag med Douglas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0