16 mars

Att jobba gick bra idag. Var ute hela förmiddagen och det var så skönt att stå i solen och se på barnen när de leker i snön. Men när jag slutade var det inte lika skönt ute så jag kunde inte sitta ute på balkongen. Istället la jag mig och sov i två timmar :) Tränat har jag gjort ikväll också och det gick bra. Vi var många där och körde fotboll som uppvärmning och sen tre mot tre, det var roligt.

Imorgon är jag inte bokad så får se om det ringer imorgon bitti. Annars tänkte jag låna mormor & morfars hundar och gå en lång promenad! Sen får vi se.

Idag fyller Matilda år, GRATTIS!
Hon bor i Australien just nu och jag hoppas att vi kan ses när hon kommer hem. Vi kom ju varandra rätt nära tredje året i gymnasiet :)


Matilda till höger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0