18 mars

Inatt sov jag ca tio timmar och endå är jag trött igen nu och skulle kunna somna hur lätt som helst. Jag förstår inte. Douglas säger att jag är den tröttaste personen som han känner och jag tror honom faktiskt. Jag kanske behöver äta mer vitaminer, kanske borde köpa det i tablettform för att få i mig lite extra? För det är ju inte roligt att behöva sova två timmar efter jobbet varje dag, det finns ju roligare saker att göra!

Hur som helst gick det bra att jobba idag och jag har fått lite fler dagar i april och maj :) Men imorn är jag som sagt ledig och ska åka till Västerås till mina älskade kusiner. Sen på lördag åker jag till Douglas och på kvällen ska vi på Ida & Paos 20års fest :) Det ska bli roligt men det är synd att jag missar lagfesten..

Hoppas alla får en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det är verkligen jätte synd att du inte kan komma på lagfesten.. Men det kommer fler lagfester! Och du får ha det så kul på födelsedagsfesten du ska på :)<3

2010-03-19 @ 15:51:09
URL: http://malinandreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0