21 mars

Hejhej!

Nu har det blivit söndag igen efter en vecka av jobb och träningar och en rolig helg. I fredags morgon åkte jag ju till mina kusiner i Västerås och jag hade det jätteroligt och bra med dem! :) Vi åkte bla till BusBorgen i Västerås där jag och Harry lekte i den stora borgen. Vi kröp i tunnlar, åkte rushkanor, klättrade, balanserade och sköt bollar. Dit hoppas jag att jag får följa med fler gånger. När vi var hemma hos dem blev det mycket lek och gos med småkusinerna och på fredagskvällen kollade vi Let´s dance och sen gick vi och la oss. Igår blev jag väckt 7 av en glad Harry som kom springandes mot mig i soffan :) Vi kollade lite barnprogram, åt frukost och sen gick vi en promenad till deras hus som håller på att byggas. Mer lek blev det med Harry både ute och inne innan det var dags att åka till Douglas. Min snälla moster körde mig hit :) Igår kväll var vi på Ida och Paulinas 20års fest. De hade hyrt en lokal i Strängnäs okej kvällen blev lyckad =) Douglas och Johan är påväg hem från Uppsala nu. De har varit och sett bandyfinalen mellan Hammarby & Bollnäs som Hammarby vann. Jag har inte gjort så mycket mer än att gå på gympan med Douglas mamma. En näst intill perfekt söndag, Douglas skulle varit här med mig.

Hoppas alla haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0